dslr oh dslr

salam semua...
semenjak dua menjak ni.. saya pun tak tahula kenapa saya jadi gila dslr ni... i'm craving for one... haha... bukan apa, saya seronok ada benda ni... semunya bermula di sini...

ignore the plastic bag.. i went shopping... what do u expect i do in china? haha..

di manakah ini? di sebuah shopping complex di shenzhen, china... dan ini...

bersama model terpilih ye.. =)
di sebuah kedai beg di shenzhen juga... 

most of my times semasa visiting china tu, saya jadi cameraman... tu la gambar saya tak banyak... tapi ini bukan camera saya ye... da saya memang takde camera, menumpang kasih lah semasa di sana ya... haha... lagipun tuan punya camera ni yang suruh saya jadi cameraman dia, dia nak ada dalam gambar... saya ikut je la... thanks ya kepada tuan punya camera... best juga ambil gambr pakai benda ni... rasa macam pro la pula... kononnye la... haha.. takpe, belajar sikit2 dulu kan, lama2 jadi bukit.. =)

tapi walau macam mana pun, one day i'll have one... bila da kerja nanti... =) sebab, saya suka berjalan2 sambil tangkap gambar... rasanya tangkap gambar guna camera digital biasa tak boleh nak puaskan hati saya seperti menangkap gambar guna dslr ni... tangkap gambar guna dslr ni, barulah feel, macam taking a real picture... waaahhh... having this, will really make my day... tunggu ye dslr...

dulu kan, all i want is a pink digital camera, now i want a dslr... how desire can always change kan...=P

that's all for now...
thanks for reading this guys...
have something to say?
leave some comments here... =)

p.s. tadi berjalan2 di bandar kangar, berhenti di depan kedai camera and just stare at the dslrs... i gonna get one of those someday...

Comments

Meeza said…
kekeke~! nmpknya adik beradik mmg ada taste yang sama!!!XD!
rieyaawgazli said…
haha...
nampaknya,begitula....
suruh si bapa beli satu la...
haha...XD
Meeza said…
bha~! tunggulah saya dpt 8A saya mintak si bapa~!XD!
rieyaawgazli said…
kalau saya, kena tunggu dapat 4flat baru dapat kali...
haha..
if not,hav to find a way to gain money...=)

Popular Posts