the blog owner

hi there!
yeah, you over there...i write about my life in this blog..just expressing my feeling and share stories with others here..so, feel free to read my blog anytime and leave some comments or just say hi here...thanks for reading...=)




Wednesday, February 9, 2011

lab survey

salam semua!
bangun tadi agak lambat...tak apala...janji kepala da ok...tenaga pun ada..turun dari bilik pagi tadi,kawan aku call,katanya lambat...tak apala...aku pula call kawan satu lagi,dia cakap dia pun lambat...owh tak apa...bila aku tanya yang lain,pun lambat..and then,i realise,semua groupmate lab aku lambat...takkanla aku sorang nak angkat barang kan...tunggula dorang semua datang..hehe...aku tak kisah pun lambat..aku pun selalu lambat datang kan..sory guys...tapi dorang lambat sebab semalam tidur lambat siapkan projek etr(entrepreneurship)...lagilah aku tak kisah sebab dorang2 ni groupmate aku untuk projek tu juga...haha...tak kisah pun,janji kerja jalan kan kawan2...lab survey ni pun projek kami semester ni...insyaallah sempat je siap ikut timeline yang dia bagi..kalau macam tak sempat,boleh je cari masa lain untuk buat survey...and pastikan semua siap..tapi sebenarnya agak pelik sebab aku awal dari semua orang...hehe...itu yang terpanggil membuat entry ni...



tadi first time aku minum milo+cincau...sedap juga ek...macam rasa milky tea coklat + pearl,my favourite...tapi kalau pearl lagi sedap la..hehe...tadi aku makan tengahari kan,murah gila kot...nasi(sikit)+daging+sayur=rm1.60...wow!aku budget dalam rm2 keatas la....terbaikla...haha...
milky tea chocolate+pearl=nyum2!

that's all for this entry...
thanks for reading..=)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

click here! =)