the blog owner

hi there!
yeah, you over there...i write about my life in this blog..just expressing my feeling and share stories with others here..so, feel free to read my blog anytime and leave some comments or just say hi here...thanks for reading...=)




Sunday, January 15, 2012

manusia dan selipar jamban

salam semua..
hari ni nak buat entry pendek je... sebab esok saya ada paper.. huhu... wish me luck.. :)

tajuk hari ni adalah seperti yang tertera di atas.. why? sebab saya tak faham betul dengan manusia ni... selipar jamban pun nak kebas ke? mmm... kasut-kasut saya yang lawa tu tak nak pula kebas kan... lawa ke? haha... selipar jamban saya yang saya beli di tesco yang berharga rm2.99 tu juga awak nak.. kalau nak sangat, minta je duit, saya bagi, pergi la beli.. tak perlu la nak ambik selipar saya... saya tahu awak tinggalkan selipar awak untuk saya pakai kan.. meskipun selipar awak tu lagi cantik dan mahal, awak tau tak selipar awak tu dah haus, licin dan boleh membuat saya terbanting kat tandas tu... lagi seminggu je lagi saya nak balik... kalau ye pun, tunggulah saya balik dah nanti... anda telah menyukarkan saya nak ke tandas... dan awak sungguh kurang sopan sebab kebas selipar saya semasa saya berada di dalam bilik... terima kasih la... 


okay, whateverla... janji anda bahagia... malas nak fikir sebab saya masih ada dua paper untuk dijawab... owh, sabar la hati... seminggu sahaja lagi... i'm coming home~
:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

click here! =)