the blog owner

hi there!
yeah, you over there...i write about my life in this blog..just expressing my feeling and share stories with others here..so, feel free to read my blog anytime and leave some comments or just say hi here...thanks for reading...=)




Tuesday, April 12, 2011

sleep, e-mail and presentation

Salam semua...
buat apa tu, mesti korang tengah tidur kan... saya ni da terbangun and tertidur berapa kali da.... kenapa? sebab saya sangat2 mngantuk... tapi saya ada kerja... kawan pula berapa kali da call saya, bangunkan... kerja saya da siap tapi tak ter-email  lagi pada kawan saya tu... kenapa tak hantar email  lagi? sebab saya terlalu mengantuk sampai lupa macam mana nak send email... haha... it takes me hours nak hantar email tu... dari bangun sampai tertidur balik and then bangun lagi... i thought there's something wrong with the internet line... padahal, saya da lupa macam mana nak attached file, simple je... haha... tak sampai 5 minit pun hantar email tu... haiyoo... tu la, mamai sangat... ini pun nak tidur balik... 


kali ni boleh tahan lagi  mata  sebab da tidur kejap tadi... tadi, buka mata kejap, lepas tu tertidur balik.... 2,3  kali juga macam itu... kesian kawan saya tu... padahal saya da siap da... sorry2... sekarang  ni saya da hantar email da semua... menunggu kalau ada apa2 lagi before tidur... nanti da tidur da susah da nak bangun... kerja apa yang penting sangat ni? saya ada presentation esok... entrepreneurship... saya jaga bahagian financial... saya agak panik pagi tadi sebab something wrong with the graph, graph tak cantik... lepas tu, saya tak boleh pula nak jumpa lecturer saya, dia tak ada... adoiyai, esok ni tak tahulah macam mana... harap2 janganlah serang saya sangat esok panel2 presentation tu... harap2 saya dapat jawablah soalan2 dia.... takut juga kena tanya itu ini... lagipun saya buat semua sendiri tak sempat nak tunjuk kat dia... huhu... tawakal je la... 
esok nak kena terangkan graph2 yang ada... tak lupa untuk senyum sekali... :)

awal gila saya present where mostly classmate saya present hari khamis and jumaat.. takpela... saya ikut bos je... best juga present awal... at least saya da lega da esok... lepas tu nak ready untuk test pula lusa... minggu terakhir sebelum study week ni, kelas pun ada lagi... test, quiz and assignment tak payah nak kata la... berlambak ok... tak apalah, settlekan satu2... insyaallah siap juga tu... :) 

sampai sini je la untuk kali ni... wish me luck for tomorrow... :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

click here! =)