the blog owner

hi there!
yeah, you over there...i write about my life in this blog..just expressing my feeling and share stories with others here..so, feel free to read my blog anytime and leave some comments or just say hi here...thanks for reading...=)




Saturday, March 26, 2011

new handphone themes ^-^

salam semua...
hari ini da sihat sedikit... alhamdulillah.. hari ini tergerak pula nak download theme baru untuk phone saya... da lama rasanya tak download theme baru... da dekat setahun kot... sebab the last time i downloaded one was when i at home during my semester break... setahun lalu kot... haha... baru tersedar... theme yang saya guna sekarang ni pun da entah berapa bulan saya pakai.. boring la pula... tu yang terasa nak tukar baru tu... hehe...

kalau tengok themes yang available ni, saya sangat geram tengok themes nokia.... themes for both nokia and sony ericsson sama je cantik semua, comel2... tapi yang bezanya, for nokia, for certain themes, icon di menu dia pun boleh tukar sekali... da la icon dia comel2... owh, tersangatlah jeles... sebab sony ericsson punya icon tak boleh tukar langsung... boleh, tapi susah, saya pun tak tau macam mana... yang nokia, sangat senang sebab icon dia ikut theme phone tu... saya teringat my sister, old handphone: nokia 7210 supernova warna pink, dengan pink theme and icon2 yang comel pada menu phone tu... aawww~(gasping) ... geramnya...

pink nokia 7210 supernova


inilah theme nokia yang comel... tengoklah icon pada menu theme ni, comel gila... aawww~
banyak lagi themes yang available.. ini adalah salah satu daripadanya... ikut citarasa anda la kan... saya, of course la pink... hehe... :P  walaupun saya sangat tertarik dengan theme nokia yang comel, i  would never use nokia kot... never have one actually ... entahlah... i like sony ericsson more... macam pelik je imagining myself using nokia... saya tidak cakap nokia tu bida (buruk) ok... it's very user friendly and i would suggest others to use it.. tapi saya tak tertarik dengan nokia... that's all... tak apalah, i still got these for my new themes on my p1i... comel juga... ngee~



semua themes ni saya download di zedge... so, sesiapa yang nak download theme baru juga, bolehlah klik pada link tu... di zedge ni banyak theme yang comel2 dan smart untuk semua orang... banyak pilihan pula tu... untuk semua jenis phone ada... masuk je zedge tu, pilih model phone yang anda gunakan... and then anda bolehlah pilih untuk mendownload theme, wallpaper, games, ringtones or videos... semuanya free ye... anda boleh download ke laptop anda and then transfer ke phone anda melalui bluetooth or guna cable... senang kan... kalau dulu2 asyik beli benda2 ni semua, mahal kot... rm3 or rm4 juga satu theme, ringtone or wallpaper... habis kredit saya membeli benda tu semua.. sekarang, semuanya free and you have a better view on the theme, ringtones or video... so, anda boleh pilih mana yang anda suka... that's all for now... thanks for reading this and selamat mendownload... :)

p.s. si pakcik beli handphone baru, nokia.. saya pula yang excited lebih pergi download new themes for his phone... haha...

3 comments:

IJAT360 said...

rieya x kan tukar theme je kot.tukar la fon skali.fon lame tu bagi kat sini.hihi. ^_^

azreeyah awg azli said...

tukar theme je yg mampu...
free of charge kan..
haha... XD
nak tukar fon,kena tunggu ayah la...
huhu~

Gogi So said...

I like your post
If you want to download free ringtones for your mobile, please visit here:
https://nhacchuonghay.info/nhac-tre,
https://nhacchuonghay.info/nhac-hoa,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

click here! =)