the blog owner

hi there!
yeah, you over there...i write about my life in this blog..just expressing my feeling and share stories with others here..so, feel free to read my blog anytime and leave some comments or just say hi here...thanks for reading...=)




Friday, March 25, 2011

illness, test and pizza

salam semua...
saya minta maaf banyak2, da lama tak update my blog... sebenarnya semalam lagi nak update tapi tak dapat nak upload gambar... so, i fed up and closed the internet browser... da siap karang da tapi tak dapat nak publish... next time la ek... kali ini nak cerita pasal hari ini... kebelakangan ini selalu sahaja sakit.. ish, pelik... semester ni tak ada la busy mana pun, tapi sakit pula... masa saya jadi mpp dulu, sangat2 jarang sakit... i think, i went to the clinic several times only for the two semester when i'm busy with mpp...  ini, sebulan sekali saya pergi... da 3kali saya pergi for this semester... huhu...

hari ini sakit lagi... it started with my tonsil bengkak i notice it last nite... bila bangun hari ini,bertambah2... nasiblah paginya tak ada kelas, so i was sleeping all morning... bila bangun segar la juga... kelas 3.30, ponteng la... nak pergi klinik... sampai klinik, jumpa doktor, bagitau la tonsil saya bengkak... and then she was asking sama ada i have a fever or not... saya jawablah rasanya tak, check2, demam rupanya saya ni, 38 celcius... owh, didn't feel like one during that time... 4.30 punya kelas, kenala pergi, ada quiz... dapat mc pun pergi je la... malam punya kelas, comfirm la saya tak pergi... tak larat ok... maghrib pun saya da tumbang di atas katil... tapi kena pergi jumpa ajk program pula, malam ini nak bagi duit elaun mereka... saya malas nak pegang lama2... gagahkan diri juga sebab sudah berjanji dengan mereka... owh, settle juga malam ini semuanya... alhamdulillah...

sekarang, da ada di bilik... watching spongebob tadi with my running nose and a box of tissue  prepared beside me... though, my nose still running.. i dont know how many tissues have been sacrifice in order to get rid of it... haha... tomorrow is friday, finally... but i have a test this sunday... haish, i didnt study yet for the test.. cepatlah sembuh dari demam... saya mau study and makan pizza baru... haha... tiba2... well i've been craving for the pizza since last week... tengok je la pizza tu... sedapnye.. hehe... tapi disebabkan ada program lain, it have to be postponed la... i'm planning to go during this weekends... tapi with running nose and tonsil yang bengkak ni, how i'm suppose to enjoy it? owh, cepatlah sembuh.. pray for me guys.. thanks for reading... :)

inila yang saya mau try ni... macam best ja... nyum2... jom makan pizza!

2 comments:

dylli said...

kau ni kerja makan saja. :P

azreeyah awg azli said...

makan itu penting...
hehe...
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

click here! =)