the blog owner

hi there!
yeah, you over there...i write about my life in this blog..just expressing my feeling and share stories with others here..so, feel free to read my blog anytime and leave some comments or just say hi here...thanks for reading...=)




Wednesday, February 23, 2011

kfc

salam semua...
ni saja je upload...
pergi makan kfc...
kebetulan nak pergi bayar broadband and pakcik pula nak tukar battery jam dia...

makan fish donut... saja buat macam dalam iklan tv tu..tapi tak nampak ikan pun...hehe..=P

sebenarnya, ini yang diidam-idam kan sejak ke kfc bersama mentor minggu yang lalu... hari ni baru tercapai... haha...

akhirnya, tak dapat pun tukar battery jam pakcik... sebab kedai tu cakap dia tak berani nak buka jam tu.. so kena pergi kedai tempat saya beli jam tu... tak apalah, memandangkan esok si pakcik ada lawatan ke KL, suruh je la dia tukar kat mana2 kedai jam yang boleh.. kalau nak tunggu pergi kangar entah bila agaknya...

till then, thanks for reading...
kali ni memang pendek kan entry saya...
hehe... hope u enjoy it... =)

p.s. lama tak keluar sama2... dia agak busy... kadang2 ikut dia pergi ladang... tengok ayam, lembu and sayur...=P

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

click here! =)