the blog owner

hi there!
yeah, you over there...i write about my life in this blog..just expressing my feeling and share stories with others here..so, feel free to read my blog anytime and leave some comments or just say hi here...thanks for reading...=)




Friday, February 4, 2011

jalan2!

salam semua...
hari ni keluar berjalan2 dan makan!haha...bab makan saya suka...
tasik melati
hari ni,kami ke sini --> 
saja,jalan2...tak pernah ke sana sebelum ni...lagipun birthday si pakcik hari ni..happy birtday darl!so,picnic la kitorang hari ni..aku,pakcik and member aku...=) aku buat sandwich..nyum2..buat sndwich telur...and beli la tuna juga.mana la tau ada yang nak makan tuna...

sandwich telur
sandwich tuna
ok,selepas bersiar2 di sana,pergi ke pasaraya,beli barang sikit...and last destination macam semalam,pasar malam...haha..faham2 la nak cari apa kat pasar malam ni,makanan la...hehe...

hari ni makan nasi campur je..biasa,sebab dari semalam tak makan nasi...and then,beli sayap ayam panggang and roti john...hehe...tapi kan,sayap ayam panggang kat sini tak lawan la macam sayap ayam panggang kat sabah tu...sangat sedap,hingga menjilat jari..hehe...setiap kali aku balik sabah,mesti beli..terutamanya musim puasa...=) roti john pula,kalau kat rumah,aku tak beli pun...mak aku buat sendiri,banyak gila dia buat..semua boleh makan,tak payah berebut2..sedap pula tu...homemade gitu...haha...mak aku suka memasak...so,sesiapa yang datang  sabah,bolehlah datang rumah aku,makan masakan mak aku yang sedap...hehe...

sayap ayam panggang
roti john!

sampai je rumah tadi,makan dengan member..dan sekarang tersangatlah kenyang dan kepenatan..hari ni aku bawa kereta manual...=0 tak sangka aku boleh bawa lagi walaupun da bertahun2 tak bawa kereta manual..hebat juga aku ni ek...hehe...perasan! ;)
thanks for reading guys..=)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

click here! =)