the blog owner

hi there!
yeah, you over there...i write about my life in this blog..just expressing my feeling and share stories with others here..so, feel free to read my blog anytime and leave some comments or just say hi here...thanks for reading...=)




Saturday, January 29, 2011

teman cuti

salam semua...
esok,akan bermulalah cuti pertengahan semester...tak sangka pula,,cpatnya masa berlalu...whateverla...yang penting,cuti!!!boleh tidur dan bangun lambat...haha...XD....anak siapa la ni  kan....bila cuti,of course la semua orang akan balik kan...tinggal la aku yang terkontang-kanting di hostel ni sorang2...kalau dulu ada juga kawan aku yang orang sabah juga,duduk sekali dengan aku masa cuti..kiraya,berteman la...tapi kali ni,dia ikut housemate dia balik la pula...itu pun lama tak jumpa dia..maklumlah,dia da degree...aku ni baru nak hbis diploma..so,i'm all alone at the hostel masa cuti ni...takot juga..huhu~redha je  la...macam ni la nasib aku...hidup di perantauan...ok,stop la touching2 ni...relax,sda...it's not a big deal...hidup juga aku tak balik rumah..

yesterday,macam biasa,pergi kelas semua...then,member aku yang budak sabah ni juga mesej..she text me :
wui,aku nda jadi la ikut kawan aku balik...aku demam ni,3hari suda...kau tinggal sorang ka di kolej?kau tidurla rumah aku...
happy juga la membaca mesej tersebut...ada la juga teman waktu cuti ni...hehe...syukur alhamdulillah..=)

p.s. hostel suda mula kosong hari ini...melihat budak2 uitm ni menarik luggage masing2,membuatkan aku tefikir...lepas habis semester ni,aku akan tarik luggage aku keluar uitm arau for the last time for three years...what a journey it was...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

click here! =)